Sinan Akcil ft. Hande Yener - Atma Şarkı Sözü

Hande Yener
Elindeki kalbi tutamadın gitti
Bunun nesi garip, bitti dedin bitti
Ama şunu bil ki, yine yanıma gelip
Söylediğin sözler bana biraz eski

Hani bir süre sonra her şey düzelirdi
Biraz nefes almak bize en güzeliydi
Güzelliğim aynı aldım da nefesi
Bana yanlış yerlerinden
Atma atma, atma, atma
Atma atma, atma, atma
Atmaaaa atmaaaa, atma aaa

Sinan Akçıl
Elindeki kalbi tutamadın gitti
Bunun nesi garip, bitti dedin bitti
Ama şunu bilki yine yanıma gelip
Söylediğin sözler bana biraz eski

Hani bir süre sonra herşey düzelirdi
Biraz nefes almak bize en güzeliydi
Güzelliğim aynı aldım da nefesi
Bana yanlış yerlerinden
Atma, atma, atma, atma
Atma, atma, atma, atma
Lütfen ya lütfen atma

Atma, atma, atma, atma
Atma, atma, atma, atma

Söz-Müzik: Sinan Akçıl

DOWNLOAD - İNDİR